690 6366a8919a27927ffe98d052103ca82f

Tα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν θα μπορούν να τιμολογούν χαμηλότερα από τις αντίστοιχες τιμές των Δημοσίων ΚΤΕΟ και εφόσον προβαίνουν σε κάτι τέτοιο θα πρέπει να έχει προηγηθεί επιβεβαίωση μέσω μελέτης Ορκωτή Λογιστή πως το εγχείρημα είναι βιώσιμο για τα οικονομικά της επιχείρησης!

Με λίγα λόγια τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν θα μπορούν να κάνουν εκπτώσεις στους πελάτες τους ώστε ο Τεχνικός Ελεγχος εκεί να κοστίζει φθηνότερα από ότι στοιχίζει στα Δημόσια ΚΤΕΟ.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ με τα οποία επικοινώνησε το Enikonomia θεωρούν πως η Υπουργική Απόφαση «θεραπεύει» το φαινόμενο των «εικονικών» τιμολογίων αξίας 1 ευρώ που κόβουν πολλά ΚΤΕΟ για να γλιτώσουν τον ΦΠΑ ωστόσο επισημαίνουν πως αν το μέτρο δεν έχει ποινές για όσους δεν το εφαρμόζουν τότε δεν θα εφαρμοστεί καθώς το μέτρο θα έχει αποτρεπτικό χαρακτήρα και όχι απαγορετυτική ισχύ.

Παράλληλα επισημαίνουν πως η απαγόρευση χαμηλότερων τιμών στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ έναντι των Δημοσίων αντιτίθεται σε Ευρωπαϊκές Αρχές περί Ελευθερίας αγορών ενώ παράλληλα ενισχύεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός στις «υγιής» και νόμιμες μονάδες έναντι των επιτήδειων της αγοράς.

Απίστευτη φοροδιαφυγή
Η Υπουργική απόφαση για πλαφόν στις τιμές ελέγχου των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ έναντι των Δημοσίων θα έπρεπε να είχε ως βασικό στόχο την φοροδιαφυγή εκτιμούν στελέχη από τον κλάδο καθώς τα τιμολόγια του «ενός ευρώ» είναι πλέον «διάσημα» στην αγορά.

Ειδικότερα κάποια Ιδιωτικά ΚΤΕΟ για να αυξήσουν την πελατεία τους δεν διστάζουν να έρθουν σε συμφωνία με μεγάλα ή μικρότερα συνεργεία με τα οποία συμφωνούν σε πολύ χαμηλές χρεώσεις Τεχνικών Ελέγχων ενώ ο πελάτης πληρώνει κανονικά το τίμημα.

Δηλαδή αν ένας Τεχνικός Ελεγχος κοστίζει 50 ευρώ το συνεργείο θα καταβάλει στο ΚΤΕΟ με το οποίο «συνεργάζεται» 35 ευρώ ή και λιγότερα με τιμολόγιο όμως του «ενός ευρώ».

Το αποτέλεσμα είναι το Κράτος να χάνει έσοδα ενώ από την άλλη μεριά κατ’ επέκταση να αυξάνονται τα αδήλωτα έσοδα.

5 στα 10 ΙΧ δεν περνούν από ΚΤΕΟ!
Τραγική είναι η κατάσταση στους ελέγχους ΚΤΕΟ στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν αυτοκίνητα «βόμβες» για την Οδική Ασφάλεια αλλά και για το περιβάλλον.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia περίπου 2 εκατ. αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Ελεγχο ενώ ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση στα δίκυκλα των οποίων ο αριθμός ανέρχεται σε πάνω από 1 εκατομμύριο τα οποία δεν περνούν από ΚΤΕΟ.

enikonomia.gr

shares