Καλή διατροφή

Μεταξύ των προτεινόμενων τροφών για εκείνους που πάσχουν από υποθυρεοειδισμό είναι χωρίς αμφιβολία εκείνες που περιέχουν ιώδιο. Χάρη σε αυτό μπορούμε να παράγουμε θυροξίνη και να εξισορροπήσουμε την έλλειψη. Ποιες τροφές είναι, λοιπόν, καλές για σας; Θαλασσινά, αβγά, ψάρια και ιωδιούχο αλάτι (αλλά μην το παρακάνετε). Επιπλέον, τα φύκη κέλπιες είναι πολύ υγιεινά αλλά ούτε και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να το παρακάνετε.

Θεραπείες με βότανα για αντιμετωπίσετε τον υποθυρεοειδισμό

Πιπερόριζα: σας αρέσει η πιπερόριζα; Τέλεια, επειδή θα σας βοηθήσει πάρα πολύ. Χάρη στην πιπερόριζα μπορούμε να βελτιώσουμε την κυκλοφορία του αίματος και κατά συνέπεια να ενεργοποιήσουμε το θυρεοειδή μας. Είναι ένα πολύ βασικό τονωτικό φυτό και κατάλληλο για τη συγκεκριμένη πάθηση. Στην ουσία, όλα τα πικρά φυτά θα σας βοηθήσουν.

Υπέρικο (βαλσαμόχορτο): το γνωρίζετε αυτό το φυτό; Το φυτό αυτό χρησιμοποιείται για τις αρνητικές ενέργειες του υποθυρεοειδισμού. Βοηθά στην καταπολέμηση της κόπωσης, μας δίνει ψυχικό σθένος και θεωρείται ως μια ιδανική λύση για να ξεκινήσετε καλά την ημέρα σας. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν λαμβάνετε κάποια άλλη φαρμακευτική αγωγή καθώς αλληλεπιδρά με άλλα φάρμακα.

Πασιφλόρα ή λουλούδι του πάθους: άλλο ένα καταπληκτικό φυτό για τη θεραπεία του υποθυρεοειδισμού. Και τι κάνει ακριβώς; Βελτιώνει τη διάθεσή μας, βοηθά στην αντιμετώπιση της κόπωσης, των πονοκεφάλων, της απάθειας. Μπορείτε να πίνετε έως και δυο κούπες την ημέρα.

Τσάι με πιπέρι καγιέν: μπορεί να σας ξαφνιάσει αλλά το καγιέν ενεργοποιεί το σώμα  και την κυκλοφορία του αίματος, ανακουφίζει από την αίσθηση του κρύου που είναι τόσο κοινό σε αυτές τις περιπτώσεις. Αρκεί να προσθέσετε λίγη από τη σκόνη σε μια κούπα με βραστό νερό. Πολύ λίγο. Τη διαλύετε στο νερό και στη συνέχεια το πίνετε αργά.

Ψυχολογικές στρατηγικές για να αντιμετωπίσετε τον υποθυρεοειδισμό

Γνωρίζουμε ότι ο υποθυρεοειδισμός είναι μια πάθηση που παίρνει χρόνο. Πολλοί άνθρωποι καταφέρνουν να την ξεπεράσουν και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους. Άλλοι θα πρέπει να περάσουν ένα αρκετά μεγάλο διάστημα της ζωής τους λαμβάνοντας φαρμακευτική αγωγή ενώ παράλληλα δεν θα μπορούν να χάσουν βάρος και να αποκτήσουν την αρχική εικόνα που είχε το σώμα τους.

Μην χάνετε την ελπίδα σας. Μια πολύ καλή ιδέα είναι να σκεφτείτε ότι αυτό είναι ένα τεστ αντοχής. Θα πρέπει να κάνετε τακτικά τσεκ-απ ή ίσως χρειαστεί να υποβληθείτε ακόμη και σε επέμβαση αλλά σας βεβαιώνουμε ότι όλα αυτά αξίζουν τον κόπο. Οι ασθένειες πολύ συχνά ξεπερνιούνται με ενθάρρυνση, επιμονή και ελπίδα.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χρειαστεί να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες, να εξαλείψετε πολλά πράγματα από το διατροφολόγιό σας όπως γλυκά, ραφιναρισμένα άλευρα, πρόχειρα φαγητά. Θα πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση λαχανικών, να πίνετε περισσότερα υγρά και να ασκείστε περισσότερο. Για παράδειγμα, η κολύμβηση συνιστάται ιδιαίτερα όπως επίσης και το καθημερινό περπάτημα για μισή ώρα ή ακόμη και ο χορός ή η αεροβική. Να ξυπνάτε κάθε μέρα σκεπτόμενοι ότι η κάθε προσπάθειά σας θα αξίζει τον κόπο και σύντομα θα αισθάνεστε πολύ καλύτερα.

Μερικές μέρες μπορεί να αισθάνεστε περισσότερο κουρασμένοι αλλά κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και πείτε ότι ο υποθυρεοειδισμός μπορεί να θεραπευτεί. Θα αποκτήσετε το βάρος που επιθυμείτε, θα αισθάνεστε καλύτερα και όλα θα αξίζουν τον κόπο. Το αξίζετε. Μπορείτε να αντιμετωπίσετε τον υποθυρεοειδισμό! meygeia.gr/

shares