καρύδια-3

Ένας  από τους πιο ωφέλιμους ξηρούς καρπούς είναι  τα καρύδια σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια  γιατί όπως αναφέρει η ερευνα που έγινε ,έχουν διπλάσιο επίπεδο αντιοξειδωτικών πολυφαινολών από τους άλλους ξηρούς καρπούς και έτσι βοηθούν το σώμα να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν τα κύτταρα και προκαλούν ασθένειες.

Σύμφωνα με την Independent ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, τα φουντούκια και τα κάσιους είναι επίσης πλούσια σε ακόρεστα λιπαρά οξέα, βιταμίνες και πρωτεΐνες αλλά οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι δεν τρώνε αρκετά.

Όπως αναφέρει το  invitromagazine στην τελευταία μελέτη  οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Σκράντον της Πενσιλβάνια ανέλυσαν την περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες σε διάφορα είδη καρπών με κέλυφος: αμύγδαλα, φιστίκια, φουντούκια, καρύδια Βραζιλίας, καρύδια πεκάν, καρύδια και κάσιους και σύμφωνα με τον   επικεφαλής της μελέτης Δρ Joe Vinson  «Τα καρύδια κατατάσσονται πάνω από τα φιστίκια, τα αμύγδαλα, τα καρύδια πεκάν, και τους άλλους ξηρούς καρπούς».

«Η πρότασή μας είναι ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να τρώνε 7 καρύδια την ημέρα» λέει ο επικεφαλής της έρευνας Joe Vinson. Εκείνοι που τρώνε μόνο επτά καρύδια την ημέρα καταναλώνουν 3,7mg περισσότερο βιταμίνης Ε , 5 γραμμάρια περισσότερες φυτικές ίνες, 73mg περισσότερο ασβέστιο , 95mg περισσότερο μαγνήσιο, 157 mg λιγότερο νάτριο , και 260mg περισσότερο κάλιο. Η κατανάλωσή τους μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών επεισοδίων, εμφραγμάτων καθώς επίσης μειώνει την ολική και την κακή LDL χοληστερόλη του αίματος και περιορίζει την απώλεια οστικής μάζας. Σήμερα γνωρίζουμε ότι τα καρύδια βοηθούν επίσης στην ανάπτυξη περισσότερων από τριάντα νευροδιαβιβαστών για τις λειτουργίες του εγκεφάλου. Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι τα πλεονεκτήματα ενός καρυδιού, όταν τρώγεται ωμό, είναι πιο αποτελεσματικά.

Μια χούφτα καρύδια περιέχει σχεδόν δύο φορές από την ίδια ποσότητα αντιοξειδωτικών οποιωνδήποτε άλλων ξηρών καρπών.

Τα καρύδια λοιπόν κατατάσσονται  στην κατηγορία – υπερτροφές (superfoods) της φύσης. Η κατανάλωση τους όμως πρέπει να γίνεται με  μέτρο,  να μη τρώμε περισσότερα από 7 καρύδια την ημέρα.

Related Posts

shares